sobota, 21 września 2013

moje wymysły z ćwiczeniami & skakanka ;P

to mój brzydki brzuch, ale za parę miesięcy zmieni się jego wygląd i wtedy pokaże końcowy efekt na kolejnym zdj :)
mamy koniec września, a ja chciałabym do marca (do moich urodzin) mieć już ładnych brzuszek i schudnąć . :D mam nadzieję, że uda mi się to, nie stracę zapału i wszystko będzie okej :) trzymajcie kciuki i życzcie powodzenia :D
ćwiczę sobie w domu póki co . mam plan, żeby wykupić karnet na siłkę razem z Caro, ale musimy zebrać kaskę ;) nie długo oprócz moich ćwiczeń w domu typu : brzuszki, przysiady, rozciąganie.. chciałabym zacząć biegać, tylko czekam aż dojdą moje butki ;D pokaże was zdj :


opisze jedno z dobrych, łatwych ćwiczeń:

Skakanie ze skakanką to rewelacyjne ćwiczenie i oczywiście nie wymaga drogiego sprzętu . Tylko 10 minut rano i wieczorem wzmocni twoje nogi i ręce oraz polepszy twoją kondycję . Nie skacz na twardych powierzchniach, ponieważ może to spowodować uraz pleców .

chętnie sama bym poskakała na skakance :) jak w opisie: wzmacnia nogi, ręce, poprawia kondycję oraz przez skakanie spalasz tkankę tłuszczową ;D niestety ja nie mogę skakać na skakance, ponieważ mieszkam na 4 piętrze i pode mną mieszka upierdliwy sąsiad, który przyłazi i dzwoni do mnie do domu, no nie ważne długo historia ;p w każdym razie wole tego unikać, ale jeśli wy macie warunki to korzystajcie z tego jak najlepiej i jak najwięcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz